אחריות וטיפול: המדיניות המלאה של RITI
ברוכים הבאים למשפחת RITI❤️
אנחנו גאות לספק תכשיטי יום-יום איכותיים, עמידים וידידותיים לסביבה, המאפשרים לכם ליהנות מהם בכל רגע ובכל שגרה.
את התכשיטים שלנו לא חייבים לאחסן בקופסה סגורה – מותר להם להיות באוויר הפתוח, להתקלח איתכם, להתאמן איתכם ולצלול איתכם חופשי לים או לבריכה. התכשיטים שלנו כאן כדי לשרת אתכם, לא להפך ולכן אנו מציעות אחריות של 24 חודשים.
💎 אחריות על התכשיט - 24 חודשים
כל התכשיטים מגיעים עם אחריות ל-24 חודשים על שלמות המבנה שלהם (כולל סוגרים, חיבורים ושיבוץ אבנים). האחריות היא גם על הצבע ומכסה השחרה, דהייה או שינוי צבע.
⚠️ האחריות שלנו אינה מכסה:
אובדן או גניבה.
נזק פיזי שנגרם כתוצאה ממכה, שברים, שריטות עמוקות או עיקום.
בלאי טבעי שנוצר משימוש ממושך.
תיקונים שבוצעו על ידי גורם חיצוני שאינו RITI.
🌿 אחריות על חומרים שלא נוצרו מפלדת אל-חלד בטכנולגיית PVD:
תכשיטים המכילים אבנים, פנינים ,חרוזים או מינרלים טבעיים אינם מכוסים על שינוי צבע מכיוון שאבנים וחומרים טבעיים הם חומרים עדינים, שעלולים לפתח סימני שימוש לאורך זמן. זו תכונה טבעית של החומרים ואינה נחשבת לפגם במוצר.
טיפים לטיפול בתכשיט RITI שלך:
כדי להאריך את חיי התכשיטים שלך, אנו ממליצות על הפעולות הבאות:
-הימנעו ממכות\נפילות וחיכוך עם חפצים קשים.
-לאחר ים או בריכה – שטפו במים מתוקים ויבשו באוויר.
-לניקוי – השתמשו במטלית מיקרופייבר רכה ובמי סבון עדינים בלבד.
אל תשתמשו בחומרי ניקוי חזקים, אמוניה או אקונומיקה
מה קורה במקרה של תקלה?
אם התכשיט שלכם עונה לתנאי האחריות, פנו אלינו עם פירוט הבעיה ותמונה ברורה.
אם המוצר אינו ניתן לתיקון, נשמח להחליף אותו בחדש על חשבוננו. תקבלו מאיתנו קוד קופון בשווי התכשיט כדי שתוכלו לבצע הזמנה חדשה באתר.
האחריות חלה על מוצרים שנרכשו ואינה חלה על תכשיטים שהתקבלו כמתנות בחינם, לרבות פרסים בהגרלות, מתנות, יח״צ או שיתופי פעולה.